9 Eylül 2012 Pazar

Sen Hep Konuş Aykut Hoca

      Lig Tv'de konuşacağı açıklandığından beri merakla bekliyordum Aykut Kocaman ne konuşacak diye. Aykut Kocaman kelimelerini seçerek konuşan daha açık söyleyeyim konuşmasını bilen biri. Karakterinin vermiş olduğu ağırlığı sözlerine de yansıtabiliyor da diyebiliriz. Öyle efsaneler vardır ki konuştukları zaman televizyonun sesini kısıp aklımda efsane kalsın dersiniz.( Not:İlk aklıma gelen Hakan Şükür değil)

       Şansal Büyüka'nın beceriksiz moderatörlüğü bile gölge düşüremedi Aykut Hoca'ya. Gerek taraftar sorularını gerekse Büyüka'nın kendince "usta işi" sorularını tek tek ders verir gibi açıkladı.  Kulağımıza küpe olacak o sözlerden bazılarını not düşelim öyleyse. Hepsi değil aklımda kalan bam telime dokunanlara yer vermek en doğrusu...


      İnatla ve sabırla bu ülkede yapılan yatırımların karşılığının alınmadığını savunuyorum. Yatırım ve verimlilik arasında paralellik yok.

      Birinci sınıf oyuncuları buraya getirmemiz çok zor. Dünya futbol merkezinin dışındayız.

      Futbolcu Aykut Kocaman benim takımımda oynayamaz. Koşmayan bir futbolcuydum.

     Alex'i kıskanıyor musunuz sorusuyla karşılaşabileceğimi hiç düşünmüyordum. Bu soruyla karşılaşmak kadar abes bir şey olduğunu düşünmüyorum.

      Futbolun doğasına pek uygun olmadığım doğrudur.

     Tuncay Şanlı için takımda yer bulamadım öyle bir isimi geri getiriyorsanız yanınızda oturtmanız çok da hoş olmaz. Onun kalibresinde biri için bu çok önemli.

      Emre ile ilgili şunu belirtmek isterim. Bir konuda kendinizi savunurken karşınızdakini yaralayabilirsiniz çünkü bunun bir ortası yok. O yüzden Emre'ye olan saygımdan konuşmak istemiyorum bu konuyu.

     Türkiye ligine ödenen yayın hakları geliri gerçek dışı geliyor bana. Kaliteyi düşününce hakkı değil bu para.
      Tabi yaklaşık iki saate yakın süren programda Aziz Yıldırım'dan Selçuk'a,transferlere, bir çok konuda önemli açıklamalar yaptı ama dediğim gibi aklımda en çok kalanları ya da bam telime dokunanlara yer verdim. Bu sorularla bu kadar dedirtmedi sorulardan daha iyisini verdi ve cevapladı.

     Bu programı izleyince bir kez daha dedim: Sen hep konuş Aykut Hoca!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder