14 Eylül 2012 Cuma

Kötü Olan Haber Değil Gazeteciliğiniz!


        Hafta içi oynanan milli maçlarda Hollanda , Manchester United ve tüm futbol severler  Robin Van Persie'nin sakatlığıyla sarsılmıştı. Hatta söylentiler ilk yarının ya da sezonun büyük bir bölümünde Van Persie'yi izleyemeyeceğimizi belirtiyordu. 

     Bu haber aklı başında ya da vicdanlı her futbolseveri ya da insanı üzer. Ya da ben öyle sanıyordum. Ertesi gün haberlerde gazetelerde Manchester United'tan Galatasaray'a müjdeli haber" diye duyuruldu bu olay. Müjde ne peki? Van Persie'nin sezonu kapatacak olması ihtimali... Kana susamış olduğunu biliyordum bu medyanın da bir futbolcu ile ilgili bu kadar alçalabileceklerini tahmin etmemiştim.

     Bugün Sir Alex Ferguson RVP ve Kagawa'nın hafta sonu oynayabileceklerini ve sakatlıklarının tehlikeli olmadığını söyledi. Bu haber anlayacağınız üzere bizimkileri çok üzdü. Fanatik internet sayfasına koyduğu haberi şöyle duyurdu: Haberler Kötü... İçeride de Van Persie ve Kagawa Cim Bom'a karşı... Yani oynayabilecekler.


     3 puanı insan canından önde tutan bir futbolcunun kariyerine değişen medya düzenini bu çok üzen haber açıkça söylemek gerekirse beni çok sevindirdi. Van Persie'yi belki de kariyerinin zirvesinde izlemek Kagawa'yı Dortmund macerasından sonra zirvede izlemek beni çok sevindirdi. Hele ki bir Türk takımına karşı daha iyi analiz edebileceğimiz gerçeğini düşününce...

    Beşiktaş'ınız ,Fenerbahçe'niz ,Trabzonspor'unuz ,Bursaspor'unuz ya da Galatasaray'ınız kimsenin umurunda değil ya da bu şekilde desteklediğiniz takımlarınız kimsenin umurunda değil... Ya da güzel futbol temiz futbol sizin bildiğiniz şey değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder