9 Eylül 2012 Pazar

Çirkin Kral Ölümsüzdür



      Sevgili kardeşim

      Demirspor bu yıl 1.lige geçerse çok sevineceğim. Muharrem abinin çabası boşa gitmesin artık. Sivas yenilgisine üzüldüm.

      Bilir misin ki ben Demirspor'da çocukluğumu ilk gençlik yıllarımı buluyorum. İçimi ezen bir duygu taa tahta perdeli tel örgülü Adana stadına kadar götürüyor beni. Külahta leblebi...Çekirdek...Zaman Gazozu...Atam Gazozu...ve Toroslar...Seyhanspor...Kaleci Ferit...Toroslu Kamyon Behçet...Kaleci Recai...Seyhansporlu Sarı Tahsin...ve Muharam Abimizin gençliği...

      Nedir bu boğazımıza düğümlenen gözlerimizi buğulandıran duygu? Geömiş günlere duyduğumuz özlemin anlamı ne? Nerede benim erik ve badem çaldığım bağlar...Nerede benim top oynadığım çocukluğumuzun arsaları...

      Çok selam söyle Muharrem Abiye...Yürekten başarılar diliyorum.İleride çıkmak nasip olursa faydalı olmaya çalışacağım Muharrem Abiye ve Demirspor'a... Öperim hepinizi...Selam...


     Yukarıda yazılanlar 1972 yılında devrimcilere yardım ve yataklık yaptığı için 2 yıl hapis yatan Yılmaz Güney'in sınıf arkadaşı Yavuz Payda'ya Adana Demirspor'a olan özlemini anlattığı bir mektup... Aramızdan ayrılışının 28.yılında Yılmaz Güney'i unutmadık. 28 yıl oldu ama Çirkin Kral hala aramızda...Demirspor tribünlerinde, bir yürüyüşte, bir haksızlık karşısında direnişte...Ve onun varlığı hala birileri için korku nedeni...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder