31 Ağustos 2012 Cuma

Şampiyonlar Ligi | E Grubu


                E grubu geçen yılın şampiyonu Chelsea'nin grubu. Diğer 3 takım ise kıyasıya bir mücadele verecek gibi gözüküyor.

E Grubu 

Chelsea
Shakhtar
Juventus
Nordsjaelland


             Chelsea Di Matteo ile yola devam kararı aldı. Süphesiz onlar için bu senenin en büyük transferi Hazard. Lige fırtına gibi başlayan Hazard Şampiyonlar Liginde de adından söz ettirmeye devam edecek. Öte yandan Torres yeniden doğuşunun sinyallerini vermeye başladı. Onun iyi gününde olduğu Liverpool'u gözümüzün önüne getirdiğimizde Chelsea için güzel günler yakın diyebiliriz. Savunmada da İvanovic ve Davizd Luiz yükselen isimlerin başında geliyor. Bana göre Mata hala beklenen patlamayı yapamadı. Ben hala onu bekliyorum ve o beklediğim gün geldiğinde takımını sırtlayacak bir futbolcu olacak. Chelse gruptan lider çıkar ama final ile kupa bu sene zor gözüküyor yine de!

              Shakhtar ise Lucescu ile istikrarlı bir şekilde Avrupa'da yer etti kendine. Kazandıkları Avrupa Ligi Kupası da bu istikrarın bir ödülüydü. Chygrynskiy-Srna-Rakitskiy ile defansta sağlam bir görüntü çizen Shakhtar orta sahadaki oyuncularının hucuma hem gol hem asist katkılarıyla tehlikeli bir takıma dönüşüyor. Willian-Fernandinho ikilisi hem orta sahada kendileri atıyor hem de Eduardo'ya goller attırıyor. Grupta ikinciliği zorlayacak bir takım halindeler. Benim gönlümden geçen de ikinci olmaları.

             Juventus yine şike skandalıyla sallandı ama bu kez yıkılmadılar. En önemli eksi onlar adına Del Piero ile yollar ayrıldı. 40 yaşına merdiven dayayan Del Piero 50'sinde bile ayağı yeşil çime bassa tehlikeli olacak ilahlardan bence önemli eksik. Vucinic'i besleyecek oyuncu bulunduğu takdirde işler yolunda gidebilir. Pirlo bir maestro ama o tek başına zorlanabilri bu sezon.Defansta ise Chiellini, Lucio,Lichtsteiner gibi isimlerle rahatlar. Kalede tabi ki güven ve istikrar abidesi Buffon olacak. Ben onlar için bu sezonun Avrupa'da çok zor geçeceğini düşünüyorum. Rakipleri Shakhtar oalcak grupta ve Shakhtar bir adım önde gibi duruyor. 3.lük garanti 2.lik çok uğraştırır.

           Nordsjaelland grubun en zayıf takımı.Şansları yok denecek kadar az. Başkanları kura çekiminden önce "gelebilecek en zor takımları istiyorum ve buradaki amacımız şimdilik biraz tecrübe kazanmak" diyordu. Sanırım bu açıklama her şeyi özetliyor. Yine de güzellik olsun diye kendi evinde Chesea'yi yenip yollar mı diye düşünüyor insan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder