25 Ocak 2013 Cuma

Sen Hele Bir Koş Dentinho...

Öyle derinlikli bir analiz yapmayacağım, şuradan girer şuradan sıyrılır harika bitirici gibi cümlelerim yok ona dair. Kısacası tanımıyorum jeneriklik gollerini izlemekten başka bir aktivitem olmadı ona dair. Dentinho geldiğinden beri benimle hemen hemen aynı durumdaki kişilerin uzmanlık derecesindeki yorumlarını tebessümle ve "hangi ara izlediniz be kardeşim" cık cıklamalarıyla okuduktan sonra bugünkü imzadan sonra söyledikleriyle ilgili bir kaç kelam etme gereği duydum.

Dentinho, onunla ilgili benim yüreğime su serpen iki nokta; Socrates'in takımının alt yapısından çıkmış bir oyuncu asla bencil oynayamıyor. Corinthians forvetlerinin besleyici gücü olması da yaptığı asistlerden zaten belli oluyor. İkincisi Luce bu adama milyonlarca dolar vermiş. Cavenaghi'yi kaç kere kapıdan döndürdüğünü hatırlayanlar bilir onun kulüp içi denge ve bütçesi ile ilgili titizliğini.

Futbolu bir kenara adamın gözlerinin içi gülüyor, futbolla ne alakası var bunun? Var işte! Ne imza törenleri gördük, futbolcu sıradan bir iş haline getirdiği o kulüpten bu kulübe gelme işinde sadece üzerindeki formanın ve öptüğü bayrağın değiştiğinin bilincinde sıradan bir tebessüm oturturdu yüzüne. Bu öyle değil, nasıl olsun adam Corinthians'ta yüze yakın maça çıkıyor bizim Luce'nin takımında onun o katı sistemine bir türlü kendini kabul ettiremiyor. Oynama ihtimali olan bir yere gelmenin mutluluğu yüzünden okunuyor.

İmza töreninde "Çok duygusal ve mutlu anlar yaşıyorum. Böylesine büyük bir takımın formasını giyecek olmaktan dolayı gururluyum. Taraflarımıza bana gösterdikleri ilgi nedeniyle çok teşekkür ediyorum. Buraya hazır geldim. Eski takımımda hazırlık maçlarında oynadım. Beşiktaş formasını giydiğimde herkes benim neler yapacağımı görecek. Beşiktaş’ın ve benim eski teknik direktörüm Lucescu, bana Beşiktaş’ın ne kadar iyi bir takım olduğunu anlattı. Taraftarın, şehrin çok güzel olduğunu bu transferin benim için iyi bir seçim olacağını belirtti. 7 numaralı formayla şampiyonluk yaşamaya geldim. Daha önce farklı forma numaralarım olmuştu ama ailemle görüşüp 7 numarada karar kıldım. Burada göstereceğim performansla hem Beşiktaş’a en iyi şekilde hizmet etmek hem de Brezilya A milli takım formasına kavuşmak istiyorum." diyordu.

Gol atar atmaz, maç kazandırır kazandırmaz kimin umurunda. Kanımın son damlasına kadar vereceğim diye bir iddiası yok burada olmaktan mutluyum diyor. Mutlu etmenin arifesidir mutlu olmak. Sireti suretinde diye bir söz vardır bizde. Hani o şekilcilikten başka derdi olmayan sinemada yakışıklı jön derdinde olup Çirkin Kral'ı hiçe sayan adamlar var ya Dentinho'nun dişlerine takmış, nasıl gülüp eğleniyorlar en ergen komiklikleriyle. Ne diyelim size adam dert edecek olsa Dent'inho der mi kendine? Yani o "dent" bir tek size dert şekilci arkadaşlar.

Gelişi güzel adam yahu bu sinyali verdi gidişinde de güzel adamlar gibi arkasında bir çok güzel izle bırakıp gider umarım. Luce'nin paltosu olmaz ama kalp kazanmak çok da zor olmasa gerek. Hele ki formayı terletecekse...7'nin kıvrımları tere hasret bu taraftar da bu seneki gibi güzel oyunculara.

Kariyerin tekniğin kimin umurunda hele sen bir koş arkandan gelecek birileri illa ki olacak Dentinho...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder