21 Ocak 2013 Pazartesi

Anket-1

Hemen hemen her takımda baş gösteren sol bek krizinden yola çıkarak yaptığımız anketin sonucu açıkçası beni şaşırttı. Kişisel fikrimi söylemem gerekirse ben bu ankette Abdullah Ercan demiştim. Hem Trabzonspor dönemi hem Fenerbahçe'deki ilk yılları hem de milli takım performansı üst seviyelerdeydi. Abdullah Ercan aldığı oy sayısı bu nedenle beni epey şaşırttı.

Anket sonuçları sırasıyla şöyle oldu:

Roberto Carlos- Fenerbahçe

Oyların %35'ini alan Carlos zirvede. Her ne kadar milli takım ve Madrid performansları çok iyi olsa da ben ligimizde pek de o seviyede olmadığını düşünüyordum ama oylamada en çok oyu alması da yanılma payım diyelim.












İbrahim Üzülmez- Beşiktaş

İbrahim yani namı diğer Deli İbo hep çok eleştirildi. Kafasını kaldırmamasından tutun da giderek yavaşlamasına kadar ama onun da dediği gibi "hangi hoca ile çalıştıysa vazgeçilmez oldu." Ahlaksızca gönderilmeseydi muhtemelen son ana kadar da oynayacaktı ama olmadı. Milli takımda ise hep tartışmalı performanslar sergiledi. Oyların %21'ini alıp 2. sıraya yerleşti Deli İbo.




Abdullah Ercan- Trabzonspor,Fenerbahçe,Galatasaray

Abdullah Ercan izlediğim ülke içi değil abartılı olabilir ama ülke dışını bile düşündüğümde o günler için en iyi sol beklerdendi. Yazının başında az çok bahsettim zaten ondan. Milli takım dediğimizde o dönemlerde sayacağımız
3-4 ismin içine rahatlıkla girebiliyordu. Oyların %13'ünü aldı.










Markus Münch-Beşiktaş

İbrahim Üzülmez'den önce Beşiktaş'ta sol kulvarı neredeyse tek başına kullanan Alman sol bek akıllarda hala Nouma'ya attırdığı gollerle hatırlanıyor. Kariyer olarak da yabana atılacak bir kariyeri olmayan Münch Abdullah gibi oyların %13'ünü aldı.


                                       



Hakan Ünsal-Galatasaray

Hangi takımda oynarsa oynasın hep dişli rakipleri oldu forma için. Milli takımda Abdullah Ercan ve Ergün kulüp takımında yine Ergün ile tatlı bir rekabetle oynuyordu. Uzaktan sert şutları sürpriz golleri ile sol bekten fazlası konumundaydı. Galatasaray da az da olsa sol kanat oynamışlığı da vardır ama onu Hakan Ünsal yapan sol bek performansıydı. Brezilya maçındaki kırmızı kartı ise hala zihinlerde. Oyların %10'unu aldı.










Ne zaman bir futbolcu için soğukkanlı diye bahsedilse benim aklıma o gelir. Galatasaray ve milli takımda yıllarca başarıyla mücadele ederken onu diğerlerinden ayıran en önemli özelliği herkesin taraflı tarafsız takdir ettiği efendi kişiliğiydi. Abdullah Ercan'dan sonra en büyük sürprizlerden biri de benim için onun bu denli az oy alması oldu. Oyların sadece % 5 'i Ergün'e gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder