17 Ekim 2012 Çarşamba

Milli Takım Grubu Lider Tamamlayacak, Nasıl mı?

Milli maçın ardından herkeste bir umutsuzluk herkeste bir isyan...Niye; mağlubiyetler almışız bunların 3'ü de son 4 maçta olmuş. Ne çabuk unutuyoruz bir kaç yıl öncede yaptığımız hesapları, o kazansın , bu kaybetsin biz kazanalım tarzı matematik hesaplarını ne çabuk unuttunuz...

Hiç bir turnuvaya lider katılamamışken bu kez inanması zor gelecek ama lider çıkma şansımız var her şeye rağmen...Abdullah Avcı'yı gelsin diye adaklar adayanların şimdi hocayı dar ağacına göndermelerini üzülerek izliyorum ve onlara erken davrandıklarını belirtmek istiyorum şimdi size yol haritamızı ve çıkma şansımızın ne kadar yüksek olduğunu anlatayım...

Geride 6 maçımız kaldı yani kazanacağımız ve kazanacağımıza yüzde yüz emin olduğum 18 puan var. 18+3 dediğimizde zaten 21 puana ulaşıyoruz. Bunu bir kenara not edelim.

Önümüzdeki Hollanda, Romanya ve Macaristan'ın da aynı şekilde 6 maçı var ve işleri hiç de kolay gözükmüyor. Bu 6 maçtan 1 maç Türkiye mağlubiyetini çıkın yani aslında 5 maçları var. Ve bu 5'er maçın içinde Andorra gibi güçlü bir ekiple daha karşılaşacaklar ben Hollanda'nın güçte olsa 1 puan çıkarabileceğini ama Macaristan ve Romanya'nın mağlup olacağını düşünerek büyük yara alacaklarını düşünüyorum ve bu ihtimal hiç de güç değil. Avrupa'da kulisler bu ihtimal ile çalkalanmaya başladı bile...

Macaristan ve Romanya'nın 4 maçı kalıyor ve bu 4 maçın berabere bitmesine şimdiden insanlar Avrupa'da bahis sitelerine servetlerini yatırmış durumdalar. Avrupa'da Kıbrıs ve Malta üzerinden bahis sitelerinde herkes bu iki takımın geri kalan 4 maçının berabere biteceğinden emin. Açıkça söylemek gerekirse ben de bunun olacağını düşünüyorum ve olmaması için de hiç bir etken yok. Alacakları 4'er beraberlik ile 4'er puan alacak iki takım maksimum 13 puanda kalarak Türkiye'nin rakibi olamayacak seviyede kalacaklar...

Gelelim Hollanda'ya aslında onları da benzer bir senaryo bekliyor. Onların en büyük artıları ise Andorra deplasmanından çıkarabilecekleri 1 puan olarak görüyorum. Yani diğer rakiplerimizden ziyade onlar 4 puan yerine 5 puanı ceplerine koyacaklar ve bu bizim için aslında hiç de iyi olmayacak. Fakat totale baktığımızda 12 puandan sadece 17 puana çıkabilmiş olacaklar. Ama tahminim Hollanda'nın playoff'ta eşleşeceği takımı eleyerek çıkacağı yönünde. Çıkmasını da isterim çünkü onlar her turnuvaya renk katıyor. Brezilya'da da olmalılar.

Estonya ve Andorra ise sürpriz galibiyetler ve beraberlikler alsa da takımımızın rakibi olamayacaklar.

Şimdi o istifa isteyenlere takımımızı ve oyuncularımızı yerden yere vuranlara sesleniyorum şansımız hala devam ederken bu telaş bu umutsuzluk kaos ortamı nedir? Amacınız ne?  Yukarıdaki olasılıklar imkansız mı geliyor sizlere? Ben Abdullah Hocaya ve ekibine güveniyorum lütfen inancımızı kaybetmeyelim inanırsak olacak!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder