10 Ekim 2012 Çarşamba

Masal Kahramanları: Metin-Ali-Feyyaz

Çocukluğumda masallarla büyümüş büyütülmüş bir çocuk olmadım. Onun yerine babamla izlediğimiz maçlar ve onun anlattıkları vardı hayatımda... İlk dinlediklerim arasında da babamın Beşiktaşlı olması hasebiyle Metin Ali Feyyaz masalıydı. 1-2-3 gol yetmez 4-5-6 olsun Metin Ali Feyyaz atsın Beşiktaşım şampiyon olsun sözlerini ezberlediğimde yaşımı gösterebilmek için ikinci bir ele ihtiyaç duymuyordum, hatta bir elimdeki parmakların tamamını da kullanmıyordum. Sarı Fırtına lakabını Metin Tekin isminden önce öğrenmiştim ve küçükken babama sorduğum sorulardan aklımda kalan tek soru şuydu: Baba benim adımı niye Feyyaz koymadınız?

Ali ile ilgili ise yağmurlu bir günde ara ara çeken cızırtılı bir radyoda "Ali,Ali harika attı" sesi...Hangi maçtı hangi goldü hiç bilmiyorum ama hala kulaklarımda o ses... Sadece onları beyaz formalı siyah şortlu halleriyle hatırlıyorum, saha dışında nasıllar acaba diye hiç düşünmüyordum bile. Sonra onlar futbolu bıraktı ben hayal meyal hatırladığım hatıraların gollerin isimlerin üzerine yenilerini ekledim. Yıllar sonra yavaş yavaş o masal kahramanlarının aslında sadece birer gol makinesi değil aynı zamanda eğlenceli bir üçlü olduğunu öğrendim. Metin Tekin'in kulaktan kulağa anlatılan hikayeleri, Feyyaz'ın hocalarıyla diyalogları hepsi dinleyenin de  anlatanın da yüzünde güzel bir tebessüm bırakıyordu. Ali sanki biraz daha sessiz grubun abisi modunda duruyor ama yeni öğrendim ki Ali en küçükleri bu grubun. Metin ve Feyyaz'ın söyledikleri ise bizim bildiğimizin tam tersi. "Ali yere bakan gönül yakan" diyorlar...

Şimdi bu efsane üçlüyü yeniden hatırlamamın ve hatırlatmamın sebebi LİGTV'de çıktıkları bir program...Ceyhun Yılmaz 'ın sunduğu 21 programına konuk olan üçlü yine Feyyaz'ın önderliğinde Metin'in katkısı Ali'nin beklenmedik çıkışlarıyla programda 2 saat boyunca bazen kahkaha bazen küçük tebessümler bıraktı.

Efsaneleri yeniden hatırlamak, 21 değişik golünü ve ilginç eğlenceli anılarını izlemek isteyenler programın tekrarına ulaşabilirler. Emin olun  o 2 saatin nasıl geçtiğini anlamayacaksınız. Keşke yaşattıkları ve yaşadıkları mutluluklar gibi gidebilselerdi, sonlandırabilselerdi bu masalı...Olmadı...Ama ne onlar unuttu Beşiktaş'ı ne de Beşiktaşlılar onları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder