30 Eylül 2012 Pazar

4 Görünümlü 10 Numara Nuri!

          Nuri'nin Real Madrid'den ayrılacağı kesinleşince gideceği kulüpler açısından telaşlanmıştım. Acaba Arsenal mi daha iyi olur yoksa Liverpool mu daha iyi olur diye düşünürken en kötü senaryo da Türkiye'ye gelmesiydi. Bana göre Wenger'in eline düşmesi onun için daha iyi olabilir diyordum. Yani şu süreçteki Liverpool ona bir şey katmaktan çok ondan bir şeyler alabilirdi.

       İlk maçında Arsenal önünde benim korkularımı karşılar nitelikte de bir oyun oynadı Nuri! Ama sonraki maçlarda Nuri o ilk maç faciasını bir kenara koyarak daha iyi oynamaya başladı. Önce fizik olarak nasıl oldu bilmiyorum ama bir anda toparlandı. Gücü yerine geldi. Çünkü Milli takımda ve Arsenal karşısında izlediğim Nuri ayakta durmakta güçlük çekiyordu ve rakibinin her pozisyonda koşuda gerisinde kalıyordu.


    Hafta içinde WBA maçında 2 golle yıldızlaşan Nuri döndüğünün sinyalini mi vermişti yoksa bu "bir anlık gaz" mıydı benim için karar vermek çok güçtü. Hafta sonu Norwich deplasmanı daha belirleyici olabilirdi. Liverpool artık 3 puan alacaktı başka bir ihtimali ya da bahanesi olamazdı bu maçın. Beklediğim gibi daha doğrusu olmasını istediğim gibi Liverpool 5-2 galip gelirken Nuri yine sahanın yıldızıydı. 1 gol attığı maçta 2 de asist yapan Nuri bir "başlangıç" yaptığını gösterdi.

    Tipik bir 10 numara değil belki ama Liverpool'u hücuma taşıyan isim olarak öne çıkıyor Nuri. Hücum organizasyonlarında pas dağılımında hep onun ismi var. Bana göre 10 görünümlü 4 numara olarak oynuyor şu an. Umarım daha da geliştirir bu özelliğini...

    Liverpool aşkımız malum, içinde bir de Nuri olunca o Nuri de gol atmaya attırmaya da başlayınca daha ne isteyelim dedirtiyor insana bu durum! Eminim ki Anfield Road'da dün 22 yaşında bir İngiliz şöyle sesleniyordu Nuri'nin ikinci asistinden sonra "sen ne büyük topçusun be Nuri!" Nereden mi biliyorum? Çünkü İstanbul'da 22 yaşındaki bir Liverpool taraftarı ikinci asistini de izledikten sonra öyle dedi oradan biliyorum!



İlk iki fotoğraf hucumhatti.com adresinden alınmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder