30 Ağustos 2012 Perşembe

Fenerbahçe Yine Olduramadı!


              Maçtan önce sabırlı oyundan bahsetmiştim; bahsetmiştim ama bu kadar erken yenecek bir golü hesap etmeden. Kimse de hesap etmiyordu. Spartak kapanır bastırırız o olur bu olur biz bu turu atlarız laflarıyla geçen bir gün oldu. Ama hiç bir şey öyle olmadı. Moskova ekibi kapandı ama bize ilk 5 dakikada 1 gol atıp da kapandı.

             Sonra biz devamlı Mert'in kaleye tek gelen topta da hata yapması işin başlangıcı oldu. Hata bendedir belki de.Zira ben Cenk'e de Hakan Arıkan'a Kerem İnan'a Fevzi Elmas'a da baya güvenmiştim, sanırım kalecinin iyisinden anlamıyorum! Ama tek hatalı isimin Mert olmadığı da bir gerçek! İleriye tek olumlu pas atamayan Selçuk, pozisyona girmekte zorlanan forvetler...Hiç mi onların suçu yok?

             Sonraki dakikalarda gelecek protestolara sus payı için Alex'i oyuna aldı Kocaman! Ama olmadı çünkü Alex'in bu maç için taktiksel hiç bir mantığı yoktu o an oyuna girerken. Duran toptan orta yapar free kick atar ve taraftar bir şey söylerse "bakın aldım oyuna" cümlesini kullanabilmekten başka ne işe yarardı?
Tribünler Alex Alex diye inledi herkes maçtan sonra iki maçta oynasaydı en azından bu maçta 90 dakika oynasaydı turu geçerdik diyor ama yok olmayacaktı. Alex 180 dakikada sahada kalsa olmazdı. Orta sahada bir üstünlük kuramıyorsan baskılı oynadığın maçta dahi hiç bir şekilde tur atlayamazsın.

         Kuyt yok Sow yok Stoch yok Aykut Kocaman yok...Peki turu kim getirecek? İlk maçı 2-1 kaybettiniz ikinci maçı evinizde oynayacaksınız taraftar desteğiniz var ve 1-0 size yetiyor diye kimse size maç vermez. Hepimiz buna inandık bunu bekledik maalesef ama olmadı. Artık söylenecek yapacak bir şey yok. Fenerbahçe Avrupa Ligi'nde...Yeni transferlerle göz mü boyanır yoksa artık bir zihniyet devrimi mi yaşanır orası Fenerbahçe yönetimine kalmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder